SPLL Kite-jaos

Tarifa, Spain - Picture: Vesa-Matti Paananen

Ylläpidon Tiedote 28.5.2012

Näitä sivuja ei enää päivitetä. Tuoreempaa sisältöä löydät osoitteesta: http://www.purjelautaliitto.fi/kite

Talvi on paras aika leijaharrastuksen aloittamiselle. Opettele leijalautailu turvallisesti IKO-opettajan opastuksella. Katso linkkisivulta opettajien yhteystiedot ja ota yhteyttä! Kursseja on lähes joka päivä.

Suomen Purjelautaliiton Kite-jaos — The Kite Division of Finnish Boardsailing Association

This is the official website of the Kite Division of Finnish Boardsailing Association (SPLL Kite-jaos). We are an IKO partner organization and we apply the IKO standards. You can contact us to get more information about summer kitesurfing and winter kiteboarding (snow kiting, kite ski) in Finland. Send an email to leijalautailu@purjelautaliitto.fi.

Regards, Chairman

Mikko Vatanen

Tervetuloa Suomen Purjelautaliiton (SPLL) kite-jaoksen sivuille.

Kite-jaos toimii itsenäisenä jaoksena SPLL:n sisällä ja sen tehtävänä on leijalautailusta (leijasurffaus, leijapurjehdus, leijahiihto, leijalumilautailu - rakkaalla lapsella on monta nimeä) ja siihen liittyvistä turvallisuusnäkökohdista tiedottaminen lajin suomalaisille harrastajille ja muille lajista kiinnostuneille. Varsinainen toiminta tapahtuu kumppaniseuroissa ympäri Suomea ja paikallisten KiteKummien toimesta.

Kite-jaos on kansainvälisen leijalautailuliiton IKO:n kumppaniorganisaatio, joka pyrkii kehittämään leijalautailua IKO:n tavoitteita soveltaen ja IKO-opettajia kouluttaen. Tämä internet-palvelu toimii kite-jaoksen ensisijaisena tiedotuskanavana. Kite-jaoksen tukikohtana kesällä toimii SPLL:n Yyterin surffikeskus Porissa. Kite-jaoksen jäsenet ovat siis myös SPLL:n jäseniä.

Miten liityn jäseneksi?

Voit liittyä SPLL:n Kite-jaokseen maksamalla vuoden 2012 (talvi ja kesä) vuosimaksun 40€ (ilman lisenssiä ja Purjehtijaliiton jäsenyyttä) suoraan Suomen Purjelautaliiton tilille Nordea 102530-255557. HUOM! Tilinumero muuttunut! Kirjoita lisätietoja kohtaan ”kite-jaos”.

Jos haluat hyötyä myös Suomen Purjehtijaliiton eduista (mm. tapaturmavakuutus kisoihin ja harjoituksiin eli ns. SPL:n lisenssi HUOM: Vakuutus ei korvaa talvileijailutapaturmia, vain vesillä), niin saat ne maksamalla 12,50 euron lisämaksun. Jäsenmaksu ja SPL:n lisenssi ovat yhdessä siis 52,50 euroa.

Kite-jaoksen perhejäsenmaksu on 60 euroa tai 85 euroa, jos haluat myös Purjehtijaliiton jäsenyyden. (Purjehtijaliiton jäsenyys voi koskea 2 henkilöä max./perhejäsenmaksu ja molempien nimet on erikseen ilmoitettava jäsenrekisterinpitäjälle.)

Yhdistetty jäsenmaksu kauden 2011 aikana:

Jäsenmaksu SPLL+SPL 52,50 euroa
Perhejäsenmaksu SPLL+SPL 85 euroa

Huom! Jos olet jo Suomen Purjehtijaliittoon kuuluvan seuran jäsen eli sitä kautta jo valmiiksi Purjehtijaliiton jäsen, jäsenmaksusi suuruus on 40 euroa siinä tapauksessa, että seurasi on ilmoittanut sinut nimeltä Suomen Purjehtijaliiton jäsenrekisteriin. Tarkista tämä! Täten vakuutusturvasi on jäsenseurasi kautta hoidettu kuntoon.

Kite-jaos ei tee eroa kesällä vesillä harrastettavan leijalautailun (leijasurffauksen tai leijapurjehduksen) tai talvella lumella harrastettavan leijalautailun (leijahiihdon tai leijalumilautailun) välillä. Toivotamme kaikki narujen päässä olevan ja tuulivoimaa hyödyntävän vetolaitteen perässä liikkuvat, ikään ja sukupuoleen katsomatta tervetulleiksi joukkoomme. Tärkeintä on omasta ja ympäristön turvallisuudesta huolehtiminen sekä rentouttava liikunta ja hauskanpito.

Tätä internet-palvelua ylläpidetään vapaaehtoisvoimin samaan tapaan kuin koko Kite-jaos toimii. Porukkaan kaivataan vapaaehtoisia niin sivujen sisällön tuottamiseen, koulutustoimintaa, tiedottamiseen kuin tapahtumien järjestämiseenkin. Mikäli Sinua kiinnostaa suomalaisen leijalautailun kehittäminen, ota yhteyttä kite-jaokseen sähköpostitse osoitteessa leijalautailu@purjelautaliitto.fi

Osoitteenmuutos ja jäsenasiat

Jäsenasioihin ja -maksuihin liittyvät tiedustelut: rahastonhoitaja Pentti Mäkinen pm(ÄT)kirjanpidot.fi.

Muissa asioissa voit ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Kite-jaoksen puolesta jaoksen pj.

Mikko Vatanen (GSM 040 754 4510)

Ilmatieteenlaitoksen tuulivaroituskartta

etusivu.txt · Viimeksi muutettu: 22.01.2012 klo 19:06 / mikkov