Purjelautailukeskus Yyterissä

Raceboard MM kilpailu 11.-16.06.2012 Yyterissä

Kilpailukutsu, Notice of Race

Päivittäin keskus on avoinna 01.06.-31.07. klo 11 – 19, Elokuun aukioloajat ilmoitetaan heinäkuun puolivälisä.

18.08.2011 klo 11:00 alkaen varausten mukaan. Varaukset ja tiedustelut 0505121366 iltaisin
(jos ei vastaa jätä tekstiviesti tai s-posti) surfkeskus@purjelautaliitto.fi

Syyskaudella tilauksesta ryhmille, kysy tekstiviestillä +358 (0)50 512 1366 tai sähköpostilla surfkeskus@purjelautaliitto.fi. SPLL jäsenien palvelut jatkuvat lokakuulle asti.

Surfviikko 25.07. - 31.07.2011
Webkamera ja tuulimittari kytketään toimintaan toukokuun alussa
Webcam and windmeter will be runing at the begining of May

Surfkeskuksen lisäksi alueelta löytyy paljon erilaisia aktiviteetteja:
kuntopolkuja, pyöräilyteitä, pelikenttiä, vesiliukumäki, beach volley -kenttä, frisbeegolf. Voit myös ratsastaa tai pelata golfia.

Sykettä
Surfkeskus sijainti
Surf-keskuksen tuulimittari
Mäntyluodon sää
Yyteri

Yyterin Surfkeskus 23 vuotta!

Yyteri on tutustumisen arvoinen niin purje- kuin leijalautailijoille. Yyterinlahdella sijaitsee
Suomen Purjelautaliiton jo vuodesta 1998 hallinnoima Yyterin Surfkeskus. Keskuksen kotiranta on turvallista ja matalaa ranta-aluetta. Lähettyviltä löytyvät niin majoitus- kuin ravitsemuspalvelut. Aivan rajanaapurina sijaitsee Yyterin Kylpylähotelli ja Yyterin Leirintään on linnuntietä matkaa noin 400 metriä. Tuulettoman ajan voit käyttää muihin Yyterin alueelta löytyviin harrastuksiin kuten golfiin, lentopalloon, ratsastukseen, pyöräilyyn. Lisätietoja Yyteristä löytyy www.yyteri.fi - osoitteesta.

Yyteri on parhaita paikkoja aloittaa lautailuharrastus. Yyterinlahden ranta-alue on neljän kilometrin mittainen, ranta on matala ja hiekkapohjainen tarjoten näin loistavat olosuhteet niin aloittelijoille kuin vaativille harrastajille. Yyterinlahdelle sopivat tuulet eteläkaakosta aina länsiluoteeseen (155°-295°), länsituulella olosuhteet ovat parhaimmillaan ja paikalle saapuu lautailuharrastajia eri puolelta Suomea.

Yyterin Surfkeskus on avoinna koko parhaimman lautailukauden, toukokuun alusta lokakuun alkuun asti. Päivittäin keskus on avoinna klo 11 – 19 kesäkuun alusta heinäkuun loppuun. Elokuun aukioloajat ilmoitetaan heinäkuun puolivälissä.
Syyskaudella tilauksesta ryhmille, kysy tekstiviestillä +358 (0)50 512 1366 tai sähköpostilla surfkeskus@purjelautaliitto.fi .

Keskuksen ollessa päivittäin avoinna lautailijoita ja lajiin tutustujia palvelee 1-2 vakituista työntekijää. Surfkeskus ja sen lähellä sijaitsevat monet rannat tarjoavat loistavat puitteet purje- ja leijalautailun harrastajille sekä vasta-alkajille. Surfkeskukselta löytyvät sauna ja suihkut sekä iso välinevarasto.

Keskukselta voit vuokrata käyttöösi Yyterinlahdelle purjelautailuvälineitä ja voit halutessa varastoida myös omia välineitäsi. Purjelautailun alkeis- ja jatko-opetusta voivat halukkaat saada päivittäin sopimalla opetuksen etukäteen. Lautailukauden päätapahtuman aikana SURFVIIKOLLA (25.-31.07.2011) järjestetään erillisiä alkeis- ja jatkokursseja. Uutena tapahtumana järjestetään nuorille surffareille ja vähän varttuneimmillekin SURFCAMP ..... - ......2011 SURFVIIKOSTA, kurssitarjonnasta ja leireistä saat tietoa kesäkauden alkaessa osoitteesta www.purjelautaliitto.fi tai soittamalla surfkeskukselle 050 512 1366.

Kilpailutapahtumista Yyterissä saat enemmän tietoa Suomen Purjelautaliiton kilpailukalenterista ja tapahtumamainoksista SPLLn pääsivulta.

Välinevuokraamosta voit saada käyttöösi
Alkeiden opetteluun leveät alkeislaudat
Lajiin perehtyneille harrastajille kevyille ja keskituulille kölittömiä lautoja
Eri kokoisia purjeita lapsille 1,8-2,8m2
Eri kokoisia purjeita aikuisille 4,5-8,0m2
Märkäpukuja, tossuja, kelluntaliivejä, trapetseja

Vuokraamolta voit myös ostaa erilaisia tarvikkeita niin laudan kuin purjeen korjaukseen.

Saunatiloja vuokrataan perhe- ja ryhmäkäyttöön. Jäsenistölle surfsauna lämpiää kelipäivinä ja kesän aikana tarpeen vaatiessa. Myös purjelautailukursseja järjestetään tilauksesta ryhmille.

Kysy: surfkeskus@purjelautaliitto.fi tai lomakkeella

Palautelomake

Allaolevalla lomakkeella voit antaa meille palautetta ja muuta viestiä sekä jättää tarjous- tai yhteydenottopyynnön.

FcphwUMK