Leirit

T293 OD Juniorileiri

Kesän tuulet kutsuvat sekä nopeasti lämpenevät vedet, voimme iloisina aloittaa kesän 2009 junnuleirit SIERAVUORELLA ja tämän kurssin päävetäjänä onkin, kukapas muukaan kuin Janne Rauhansuu, Suomen monipuolisin ja menestynein kilpapurjelautailija.

Juniorileiri on suunnattu 12-17v, kilpapurjelautailusta kiinnostuneille nuorille. Aloitamme alkeiden opetuksella, joten et tarvitse aikaisempaa kokemusta, pidemmälle ehtineille järjestämme toki speciaali-treeniä

Purjelautailu on kilpapurjehdusta parhaimmillaan ja uusi TECHNO 293 OD junioriluokka on kasvanut hurjaa vauhtia maailmalla, nyt myös Suomen Purjehtijaliiton ja Purjelautaliiton virallinen kisalauta

Aloitamme ma 15.6 klo 12.00 tutustumisella leiripaikkaan, välineisiin ja tietenkin toisiimme. Maanantaina ei ole lounasta tarjolla, välipalaa ja päivällistä toki ja iltapalaa tehdään yhdessä leirinuoriolla tai vesiurheilukeskuksella.

Tiistain päiväohjelmaan kuuluu aamulenkin, venyttelyn ja purjelautailun ohella muutakin yhteistä puuhaa ja opettelemme kilpaurheilijalle tuikitärkeää ravintotietoutta sekä kilpailutaktiikkaa. Evääksi tietenkin aamupala, lounas ja päivällinen, tarpeeksi välipalaa sekä yhdessä tehtävä iltapala leirinuotiolla tai vesiurheilukeskuksella.

Keskiviikkona leiriläiset tekevät itse aamupuuron luomuviljasta ja aamulenkin sekä venyttelyn jälkeen harjoittelemme lisää purjelautailusta sekä kilpailutaktiikasta. Evääksi aamupala, lounas sekä tarpeeksi välipalaa. Illansuussa klo 17.00 päätämme leirin ja on kotiinlähdön aika.

Voimme ottaa leirille yhteensä max. 8 nuorta, ilmoittautumisjärjestyksessä, ilmoittaudu siis pikimmiten varmistaaksesi paikkasi kesän 2009 ehdottomasti kiinnostavimpaan junnuleiriin SIERAVUORELLA - kurssin hinta 150 EUR/ hlö maksetaan ennakkoon Sieravuoren Lomakeskukselle

Ilmoittautumiset: Suoraan Sieravuoren näppärälle päällikölle Tiinalle tiina@sieravuori.fi infoaa päivisin numerosta 02-8239690

Tärkeää tietoa leirille osallistuville sekä vanhemmille:

Kurssin hintaan sisältyy ohjelmassa ilmoitetut ruokailut, ryhmämajoitus, purjelautaopetus sekä välineet,

Olemme luonnon helmassa ja haluamme toimia luonnon ehdoilla, säät voivat olla oikullisia, varustaudu niin auringonpaisteeseen kuin sadesäähän, lämmintä mukaan sekä kumisaappaat. Omat pyyhkeet ja uima-asut sekä hygieniavälineet. Majoitumme yhdessä isossa mökissä, tehdään tarvittaessa vuoteita lattiallekin, sopu sijaa antaa, oikea surffari on kohtelias ja avulias.

Pelastusliivit puetaan jo päälle rannalla vesille mentäessä sekä riisutaan poiskin takasin tultaessa - vasta rannalla. Märkäpukuja Sieravuorella on kohtuullinen määrä, pelastusliivejä riittää kaikille omansa, jos saat mukaasi sopivan märkäpuvun ja tossut, siitä olisi mahdollisesti apua.

Jos sinulla on allergioita tai olet erikoisruokavaliolla, pyydämme ottamaan yhteyttä ennakkoon, jotta voimme suoriutua ruokailuista. Informoithan myöskin muut leirin vetäjälle tärkeät asiat.

Kurssin sisällöstä ja tavoitteista: Leirin vetäjältä Jannelta päivisin 0500-533408

Ja näistä sekä kaikesta muustakin junnupurjelautailuun liittyvästä: Voit tiedustella surrfiope Tirriltä, tirri@sci.fi tai puhelimitse 040-5404513, vastailen kunhan asiakkailta ehdin - soitan takaisin heti kun ehdin.

Leirin on Suomen Purjelautaliiton päänavaus TECHO 293 OD luokan lanseeramiseksi kansalliseksi yksityyppi junioripurjelauta luokaksi

Katso lisää leiripaikasta www.sieravuori.fi ja TECHNO 293 OD purjelautaluokasta www.techno293.org